Raport sprzedaży - omówienie widoku
Raport sprzedaży (zakładka Raporty) jest miejscem, w którym użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami (np. kierownicy) mogą analizować portfel zamówień np. pod kątem stanu realizacji wyznaczonych wcześniej celów.
Znajdują się tam wszystkie procesy, w których handlowcy przygotują umowę zamówienia dla klienta.
Ważne!
Oznacza to, że w zestawieniu pojawią się procesy od statusu "Oczekiwanie na skan umowy" wzwyż. Nie będą zatem widoczne te w statusie "W trakcie" oraz "w Opiece (rezygnacja)".
Możesz filtrować dane za pomocą takich filtrów jak:
Wyszukiwanie po: wszystkich datach, datach faktury, planowanej dacie sprzedaży, dacie zamówienia, dacie wydania
Marce
Salonie
Rodzaju klienta
Handlowcu
Formie finansowania
Rodzaju ubezpieczenia
Statusie faktury
Wskazówka ✔
Po ustawieniu w filtrze "Wyszukaj po" opcji planowanej daty sprzedaży i ustawieniu okresu w filtrze "Zakres dat", w zestawieniu pojawią się procesy mieszczące się w tym zakresie według, ustawionej wcześniej przez handlowców w toku pracy na procesie , deklarowanej daty wydania.
Każdy z procesów będzie oznaczony kolorem w zależności od statusu, w którym się znajduje:
Pomarańczowy -> Oczekiwanie na skan umowy
Żółty -> W realizacji
Fioletowy -> Do wydania
Zielony -> Wydany
Video: jak analizować raport sprzedaży
Z tego materiału dowiesz się:
czym jest raport sprzedaży i do czego służy
co znajdziesz w raporcie
co oznaczają kolory nadane procesom
jak korzystać z filtra "Zakres dat"
jak analizować dane znajdujące się w raporcie
jak przejść z poziomu raportu do procesu lub opłacenia faktury