Przejdź do głównej zawartości

PROCES SPRZEDAŻY - Dodawanie notatek

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Notatka w systemie DealerCRM jest to zapis w "Historii pracy" z klientem w procesie sprzedaży.

Dodanie notatki oprócz pojawienia się w historii, może również odznaczyć się jako “Aktywność” w statystykach użytkownika. Więcej na temat sposobu zliczania aktywności w procesie sprzedaży znajdziesz w artykule dotyczącym lejka sprzedaży.

W celu dodania notatki w procesie skorzystaj z przycisku Dodaj notatkę.

Po kliknięciu w ten przycisk:

  • Jeśli w procesie jest już zaplanowane jakieś zadanie - pojawi się formularz dodawania notatki. Po jego wypełnieniu i zapisaniu, notatka pojawi się w "Historii pracy".



  • Jeśli w procesie nie ma jeszcze zaplanowanego zadania, pojawi się formularz dodawania notatki, wraz z formularzem tworzenia zadania, po to by zaplanować kolejną aktywność związaną z klientem. Po wypełnieniu formularza i zapisaniu, notatka pojawi się w "Historii pracy", a zadanie na liście zadań powiązanych z procesem.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?