Notatka w systemie DealerCRM jest to zapis w "Historii pracy" z klientem w procesie sprzedaży.
Dodanie notatki oprócz pojawienia się w historii, może również odznaczyć się jako “Aktywność” w statystykach użytkownika. Więcej na temat sposobu zliczania aktywności w procesie sprzedaży znajdziesz w artykule dotyczącym lejka sprzedaży.
W celu dodania notatki w procesie skorzystaj z przycisku Dodaj notatkę.
Po kliknięciu w ten przycisk:
Jeśli w procesie jest już zaplanowane jakieś zadanie - pojawi się formularz dodawania notatki. Po jego wypełnieniu i zapisaniu, notatka pojawi się w "Historii pracy".
Jeśli w procesie nie ma jeszcze zaplanowanego zadania, pojawi się formularz dodawania notatki, wraz z formularzem tworzenia zadania, po to by zaplanować kolejną aktywność związaną z klientem. Po wypełnieniu formularza i zapisaniu, notatka pojawi się w "Historii pracy", a zadanie na liście zadań powiązanych z procesem.



