Przejdź do głównej zawartości

SKRZYNKA E-MAIL - Konfiguracja konta

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

System DealerCRM umożliwia obsługę konta poczty elektronicznej bezpośrednio z poziomu systemu. Daje to dodatkowe możliwości podnoszące wygodę i efektywność pracy.

W tym artykule opisano najważniejsze informacje dotyczące konfiguracji konta pocztowego.

Aby skonfigurować konto, niezbędne są dane, które powinien udostępniać dostawca usług pocztowych.

Potrzebne dane:

  • Adres serwera poczty przychodzącej, port i szyfrowanie (np. pop.test.pl, port 110 i szyfrowanie SSL/TLS lub imap.test.pl, port 143 i szyfrowanie SSL/TLS);

  • Adres serwera poczty wychodzącej, port i szyfrowanie (np. smtp.test.pl, port 25 i szyfrowanie SSL/TLS).

Krok 1

W prawym górnym rogu ekranu kliknij w ikonę koperty.

Krok 2

Zostaniesz przeniesiony do widoku poczty. Jeśli nie posiadasz skonfigurowanego żadnego konta, pojawi się informacja "Jeszcze nie masz konfiguracji konta email", wybierz przycisk Skonfiguruj.

Wskazówka ✔
Masz już skonfigurowane jedno konto pocztowe i chcesz dodać kolejne?
Dealer CRM umożliwia konfigurację wielu kont. Możesz zrobić to w swoim profilu w sekcji "Konta e-mail".

Krok 3

System przekieruje Cię do Twojego profilu.
W tym miejscu możesz:

  • Edytować szczegóły profilu

  • Zarządzać kontami e-mail

  • Dodawać i edytować stopki oraz szablony

Aby dodać nowe konto email kliknij Dodaj konto.

Krok 4

Uzupełnij formularz dodawania konta.

Wprowadź:

  • E-mail (pole wymagane) - adres konfigurowanego konta

  • Nazwę użytkownika (pole wymagane) - najczęściej tożsama z adresem e-mail

  • Adres serwera poczty przychodzącej (pole wymagane)*

  • Hasło (pole wymagane) - hasło do konfigurowanego adresu e-mail

  • Port dla poczty przychodzącej (pole wymagane)*

  • Szyfrowanie dla poczty przychodzącej (pole opcjonalne)*

  • Adres serwera poczty wychodzącej (pole wymagane)*

  • Port dla poczty wychodzącej (pole wymagane)*

  • Szyfrowanie dla poczty wychodzącej (pole opcjonalne)*

* Dane powinieneś uzyskać od dostawcy poczty.

Ważne !
Integracja skrzynki jest możliwa wyłącznie w protokole IMAP.
Aktualnie nie wspieramy możliwości zintegrowania konta poczty gmail oraz o365.

Po wprowadzeniu wszystkich danych kliknij Dodaj konto email w formularzu.

W przypadku poprawności danych konto zostanie dodane. Jeśli dane będą błędne zostanie zwrócony odpowiedni komunikat błędu.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?