Przejdź do głównej zawartości

PROCES SPRZEDAŻY - Jak podpiąć pojazd (VIN)?

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

1. W procesie po wgraniu skanu umowy pojawi się przycisk funkcyjny Podepnij samochód. Znajdziesz go nad tabelą "historii pracy". Kliknij w niego, by móc podpiąć pojazd do procesu.

2. Zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie należy wyszukać pojazd wpisując w pole jego numer VIN.

3. Po wprowadzeniu numeru VIN pojawi się on pod spodem pola tekstowego wraz z przyciskiem Podepnij.

Ważne!

W przypadku aktywnej opcji "Uproszczone podpinanie VIN" w konfiguracji salonu wystarczy wpisać numer VIN. Pojazd nie będzie wyszukiwany w bazie, ponieważ nie jest powiązany ze stockiem, tylko od razu zostanie podpięty automatycznie do procesu po kliknięciu w przycisku Podepnij.

W przypadku chęci aktywowania takiej opcji w swoim salonie taką prośbę powinien skierować Szef Sprzedaży lub Dyrektor handlowy poprzez przesłanie zgłoszenia przez zakładkę Pomoc.

4. Po kliknięciu w przycisk pojazd zostanie poprawnie podpięty pod proces. Zostaniesz o tym poinformowany po przeładowaniu strony komunikatem na zielonym tle nad głównym panelem procesu. Dodatkowo informacja o podpiętym pojeździe będzie odnotowana w tabeli historii pracy.

W panelu procesu po prawej stronie pojawi się tabela z informacjami o pojeździe.

Wskazówka ✔

Pod proces można podpiąć tylko pojazdy nowe, które nie zostały zarchiwizowane oraz nie są podpięte pod inny proces.

Pod proces można podpiąć tylko jeden numer VIN.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?