1. W procesie po wgraniu skanu umowy pojawi się przycisk funkcyjny Podepnij samochód. Znajdziesz go nad tabelą "historii pracy". Kliknij w niego, by móc podpiąć pojazd do procesu.
2. Zostaniesz przeniesiony na stronę, gdzie należy wyszukać pojazd wpisując w pole jego numer VIN.
3. Po wprowadzeniu numeru VIN pojawi się on pod spodem pola tekstowego wraz z przyciskiem Podepnij.
Ważne!
W przypadku aktywnej opcji "Uproszczone podpinanie VIN" w konfiguracji salonu wystarczy wpisać numer VIN. Pojazd nie będzie wyszukiwany w bazie, ponieważ nie jest powiązany ze stockiem, tylko od razu zostanie podpięty automatycznie do procesu po kliknięciu w przycisku Podepnij.
W przypadku chęci aktywowania takiej opcji w swoim salonie taką prośbę powinien skierować Szef Sprzedaży lub Dyrektor handlowy poprzez przesłanie zgłoszenia przez zakładkę Pomoc.
4. Po kliknięciu w przycisk pojazd zostanie poprawnie podpięty pod proces. Zostaniesz o tym poinformowany po przeładowaniu strony komunikatem na zielonym tle nad głównym panelem procesu. Dodatkowo informacja o podpiętym pojeździe będzie odnotowana w tabeli historii pracy.
W panelu procesu po prawej stronie pojawi się tabela z informacjami o pojeździe.
Wskazówka ✔
Pod proces można podpiąć tylko pojazdy nowe, które nie zostały zarchiwizowane oraz nie są podpięte pod inny proces.
Pod proces można podpiąć tylko jeden numer VIN.




