Przejdź do głównej zawartości

PROCES SPRZEDAŻY - Wgrywanie skanu zamówienia

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Zgodnie z domyślną konfiguracją systemu DealerCRM po wygenerowaniu zamówienia status procesu zmienia się na "oczekiwanie na skan umowy" (1) oraz pojawia się zadanie "Załaduj skan umowy" (2).
W celu wgrania skanu wybierz Wykonaj (3).

Pojawi się krótki formularz, w którym zobaczysz szczegóły umowy, będziesz mógł w razie potrzeby skorygować datę wydania oraz przede wszystkim dodasz skan podpisanej przez klienta umowy.

Zatwierdź przyciskiem Zapisz. W "Historii pracy" pojawi się odpowiednia notatka (1), wraz z możliwością pobrania dokumentu. Status procesu zmieni się na "w realizacji" (2), a Ty będziesz mógł podpiąć pojazd (3) oraz fakturę (4).

Wskazówka ✔

Istnieje możliwość wyłączenia wymagalności dodania pliku ze skanem umowy. Podczas wykonywania zadania "Załaduj skan umowy" pojawia się wtedy dodatkowe pole do oznaczenia - "Potwierdzam podpisanie umowy przez klienta", a wgranie pliku jest opcjonalne. Niezbędna jest zmiana konfiguracji salonu.
Jeśli chcesz, aby została wprowadzona, prosimy o zgłoszenie potrzeby przez osobę decyzyjną w salonie poprzez zakładkę Pomoc.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?