Przejdź do głównej zawartości

PROCES SPRZEDAŻY - Wystawienie zamówienia

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

Jednym z kluczowych momentów prowadzących do wydania samochodu jest wystawienie zamówienia.

W procesie sprzedaży w zakładce Umowa zamówienie masz możliwość obsłużenia tego etapu sprzedaży.

W zależności od konfiguracji salonu możesz wygenerować umowę z poziomu systemu...

...i/lub wgrać jej PDF z zewnętrznego narzędzia:

Generowanie z poziomu systemu

Uzupełnij formularz:

1. "Liczba sprzedanych samochodów" - domyślnie ustawiona na "1". Zmiana w tym miejscu umożliwia obsłużenie sprzedaży więcej niż 1 samochodu (sprzedaży flotowej). Więcej na ten temat znajdziesz już wkrótce w przygotowywanym przez nas wpisie dotyczącym obsługi sprzedaży flotowej w CRM.

2. "Dane do umowy" - uzupełnij sekcję danymi klienta. Minimum to te wymagane (z gwiazdką). Zaznaczenie pola "Aktualizuj dane klienta" spowoduje automatyczną aktualizację wprowadzonych zmian w danych klienta w jego panelu po wygenerowaniu umowy.

3. "Umowa #1" - wprowadź informacje na temat umowy. W tym miejscu domyślnie konieczny jest wybór oferty, na podstawie której zostanie wygenerowana umowa. Jeśli chcesz mieć możliwość pominięcia tego elementu zobacz poniższą wskazówkę.

Wskazówka ✔

Istnieje możliwość generowania umowy bez oferty. Konieczna jest zmiana konfiguracji salonu. Jeśli chcesz, aby została wprowadzona, prosimy o zgłoszenie potrzeby przez osobę decyzyjną w salonie poprzez zakładkę Pomoc.

Po uzupełnieniu formularza zatwierdź wybierając Generuj umowę.

Umowa została wygenerowana!

Teraz możesz ją pobrać w celu wydruku dla klienta.

Status procesu sprzedaży zmienił się z "w trakcie" na "oczekiwanie na skan umowy".

Wgrywanie z zewnątrz PDF

Ten wariant generatora pozwala na wprowadzenie wyłącznie podstawowych informacji dotyczących umowy i dodanie pliku PDF z umową (np. jeśli Dealer korzysta z zewnętrznego narzędzia do przygotowywania umów, a w CRM jedynie je ewidencjonuje).

Uzupełnij formularz:

1. "Planowana data wydania" - w tym miejscu możesz w razie potrzeby zaktualizować planowaną datę wydania.

2. "Liczba sprzedanych samochodów" - domyślnie ustawiona na "1". Zmiana w tym miejscu umożliwia obsłużenie sprzedaży więcej niż 1 samochodu (sprzedaży flotowej). Więcej na ten temat znajdziesz już wkrótce w przygotowywanym przez nas wpisie dotyczącym obsługi sprzedaży flotowej w CRM.

3. "Umowa #1" - wprowadź informacje na temat umowy. W tym miejscu domyślnie konieczny jest wybór oferty, na podstawie której zostanie wygenerowana umowa. Jeśli chcesz mieć możliwość pominięcia tego elementu zobacz poniższą wskazówkę.

Po uzupełnieniu formularza zatwierdź wybierając Zapisz zmiany.

Umowa została zapisana!

Status procesu sprzedaży zmienił się z "w trakcie" na "oczekiwanie na skan umowy".

Wskazówka ✔

Istnieje możliwość generowania umowy bez oferty (1) oraz/lub bez pliku z umową (2). Konieczna jest zmiana konfiguracji salonu. Jeśli chcesz, aby została wprowadzona, prosimy o zgłoszenie potrzeby przez osobę decyzyjną w salonie poprzez zakładkę Pomoc.

Kolejnym krokiem po zapisaniu będzie wgranie skanu podpisanej przez klienta umowy.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?