Przejdź do głównej zawartości

PROCES SPRZEDAŻY - Omówienie widoku panelu procesu

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 tygodnie temu

W nawigacji panelu procesu znajdziesz zakładki umożliwiające Ci pracę z klientem.

Planowanie zadań - tutaj możesz zaplanować i dodać zadania związane z przyszłym kontaktem z klientem

Jazda próbna - tutaj zaplanujesz jazdę testową w kalendarzu jazd próbnych

Oferty - klikając w tą zakładkę zostaniesz przeniesiony do konfiguratora ofert

Oferta F&I - tutaj zlecisz lub dodasz ofertę na ubezpieczenie / finansowanie

Zgody marketingowe - tutaj wgrasz zgody otrzymane od klienta

Skany dokumentów - w tym miejscu zobaczysz wgrane skany dokumentów

Pojazdy w rozliczeniu - tutaj możesz zlecić przygotowanie wyceny samochodu Twojego klienta, które trafi do działu samochodów używanych

Oferty na akcesoria - w przypadku zainteresowania klienta dodatkowymi akcesoriami możesz tutaj umieścić ofertę

Przekaż klienta - ta zakładka pozwoli Tobie na przekazanie procesu innemu użytkownikowi

Rezygnacja - w tym miejscu możesz wprowadzić rezygnację, jeśli klient nie zdecyduje się na zakup pojazdu

SMS - tutaj możesz przesłać wiadomość sms do klienta

Szczegóły procesu - znajdziesz tam zbiorczo informacje dotyczące procesu (widoczność zakładki zależy od nadanych uprawnień)

Poniżej menu panelu procesu znajdziesz zadania powiązane z tym procesem, jeśli takie istnieją.

Niżej zapisuje się historia pracy z klientem, czyli każda akcja wykonana w obrębie panelu procesu np. stworzenia zadania, wygenerowanie oferty itd.

Nad historią pracy w prawym górnym rogu znajduje się przycisk Dodaj notatkę umożliwiający sporządzenie notatki, czyli dodanie do historii pracy informacji, którą chcesz zachować w panelu procesu klienta w historii pracy.

Ważne!

Jeśli żadne zadanie nie jest w panelu procesu zaplanowane, to po kliknięciu w przycisk Dodaj notatkę system przekieruje Cię do Planowania zadań po to, aby zaplanować kolejną aktywność związaną z klientem. Po wypełnieniu formularza i zapisaniu, notatka pojawi się w historii pracy, a zadanie na liście zadań powiązanych z procesem.

Po prawej stronie poniżej nawigacji panelu procesu znajdują się tabele:

  • Jedna zawierająca informację o procesie sprzedaży.

  • Inna zawierająca informacje o kliencie.

Dodatkowo mogą się również pojawić inne tabele w trakcie pracy na procesie jak ta, z informacjami o fakturze oraz pojeździe.

Tabele można edytować w dowolnym momencie procesu sprzedaży (oprócz statusów "W rezygnacji" i "Wydany" w przypadku tabeli procesu) w prawym górnym rogu, klikając w przycisk Edytuj.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?