W nawigacji panelu procesu znajdziesz zakładki umożliwiające Ci pracę z klientem.
Planowanie zadań - tutaj możesz zaplanować i dodać zadania związane z przyszłym kontaktem z klientem
Jazda próbna - tutaj zaplanujesz jazdę testową w kalendarzu jazd próbnych
Oferty - klikając w tą zakładkę zostaniesz przeniesiony do konfiguratora ofert
Oferta F&I - tutaj zlecisz lub dodasz ofertę na ubezpieczenie / finansowanie
Zgody marketingowe - tutaj wgrasz zgody otrzymane od klienta
Skany dokumentów - w tym miejscu zobaczysz wgrane skany dokumentów
Pojazdy w rozliczeniu - tutaj możesz zlecić przygotowanie wyceny samochodu Twojego klienta, które trafi do działu samochodów używanych
Oferty na akcesoria - w przypadku zainteresowania klienta dodatkowymi akcesoriami możesz tutaj umieścić ofertę
Przekaż klienta - ta zakładka pozwoli Tobie na przekazanie procesu innemu użytkownikowi
Rezygnacja - w tym miejscu możesz wprowadzić rezygnację, jeśli klient nie zdecyduje się na zakup pojazdu
SMS - tutaj możesz przesłać wiadomość sms do klienta
Szczegóły procesu - znajdziesz tam zbiorczo informacje dotyczące procesu (widoczność zakładki zależy od nadanych uprawnień)
Poniżej menu panelu procesu znajdziesz zadania powiązane z tym procesem, jeśli takie istnieją.
Niżej zapisuje się historia pracy z klientem, czyli każda akcja wykonana w obrębie panelu procesu np. stworzenia zadania, wygenerowanie oferty itd.
Nad historią pracy w prawym górnym rogu znajduje się przycisk Dodaj notatkę umożliwiający sporządzenie notatki, czyli dodanie do historii pracy informacji, którą chcesz zachować w panelu procesu klienta w historii pracy.
Ważne!
Jeśli żadne zadanie nie jest w panelu procesu zaplanowane, to po kliknięciu w przycisk Dodaj notatkę system przekieruje Cię do Planowania zadań po to, aby zaplanować kolejną aktywność związaną z klientem. Po wypełnieniu formularza i zapisaniu, notatka pojawi się w historii pracy, a zadanie na liście zadań powiązanych z procesem.
Po prawej stronie poniżej nawigacji panelu procesu znajdują się tabele:
Jedna zawierająca informację o procesie sprzedaży.
Inna zawierająca informacje o kliencie.
Dodatkowo mogą się również pojawić inne tabele w trakcie pracy na procesie jak ta, z informacjami o fakturze oraz pojeździe.
Tabele można edytować w dowolnym momencie procesu sprzedaży (oprócz statusów "W rezygnacji" i "Wydany" w przypadku tabeli procesu) w prawym górnym rogu, klikając w przycisk Edytuj.





