By móc stworzyć proces sprzedaży na istniejącym kliencie:
1. Odszukaj klienta w wyszukiwarce klienta (wyszukaj w menu głównym zakładkę Klienci, następnie wybierz z listy salon sprzedaży Nowa sprzedaż.
2. W widoczne pola wprowadź dane klienta. Po ich wpisaniu kliknij w przycisk Przeszukaj bazę).
3. Po przeszukaniu bazy poniżej wyszukiwarki wyświetli się lista "Klienci znalezieni w systemie DealerCRM". Na liście pojawią się dane klienta znajdujące się w systemie. W ostatniej kolumnie "Znaleziono" wyświetli Ci się przycisk To mój klient - stwórz nowy proces, wybierz go i system przekieruje Cię do formularza uzupełniania informacji o procesie sprzedaży.
Ważne!
Jeśli system zintegrowany jest z DMS w tym miejscu wyświetla się też lista klientów z bazy DMS.
Jeśli klient nie zostanie znaleziony należy go dodać.
4. Uzupełnij dane o procesie - w formularzu znajdują się miejsca obowiązkowe z czerwoną gwiazdką do wypełnienia oraz pola które są nieobligatoryjne bez gwiazdki. Po uzupełnieniu danych kliknij w przycisk Utwórz proces sprzedaży.



