Rezerwacje do sprzedaży na Stocku mogą w aplikacji działać w dwóch wariantach:
Pojedyncza rezerwacja na Stocku - gdzie można wykonać rezerwację na proces sprzedaży.
Kolejkowanie rezerwacji (nowość) - gdzie można rezerwacje wykonywać w kolejce i można określić maksymalną liczbę rezerwacji.
W tym artykule omówimy wariant 2.
Konfiguracja
Kolejkowanie rezerwacji można włączyć dowolnie dla poszczególnego salonu, jest to ustawiane w opcjach salonu. Trzeba włączyć ustawienie "Kolejka rezerwacji samochodów" na Stocku. Włączenie ustawienia wymaga odpowiednich uprawnień w aplikacji DealerCRM pozwalających zarządzać ustawieniami salonu. W razie braku uprawnień należy się skontaktować z nami przez Pomoc wskazując nazwę salonu, dla którego opcja ma być włączona.
W konfiguracji można określić:
limit rezerwacji na Stocku dla użytkownika, gdzie 0 oznacza brak limitu
czas trwania rezerwacji w godzinach
Wyjaśnienie krok po kroku
1. Przejdź na Stock.
2. Wyszukaj lub wybierz pojazd dla którego chcesz wykonać rezerwację klikając w szczegóły jak na obrazku niżej:
3. Po otwarciu strony pojazdu przejdź do zakładki Rezerwacje. W górnej części zobaczysz kolejkę rezerwacji (jeśli już jakieś są). W dolnej części zobaczysz przycisk Zarezerwuj pojazd 48H.
4. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do okna z wyszukiwarką procesów sprzedaży i Twoją listą procesów dla których możesz dokonać rezerwacji. Aby to zrobić użyj przycisku Zarezerwuj pojazd dla tego klienta.
5. Niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy są pomijane w rezerwacji.
6. Na liście rezerwacji możesz podpiąć auto pod proces, przedłużyć lub anulować rezerwację.
7. Dostęp do anulowania rezerwacji wymaga posiadania uprawnienia: Anulowanie rezerwacji.
Zadania - powiadomienia
Poniższe zadania -powiadomienia pojawiające się po utworzeniu kolejki dla ułatwienia zawierają VIN auta, którego dotyczy zadanie:
Twoja rezerwacja pojazdu do sprzedaży jest aktywna.
Twoja rezerwacja pojazdu do sprzedaży wygasła.
Rozwiązywanie problemów
W przypadku starszych wersji przeglądarek, jak Internet Explorer. mogą pojawiać się błędy. W takim przypadku ze względów bezpieczeństwa zalecamy aktualizację systemu i przeglądarki do najnowszej możliwej wersji.
W razie dodatkowych problemów prosimy o kontakt przez zakładkę Pomoc.



