Przejdź do głównej zawartości

STOCK - Kolejkowanie rezerwacji

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Rezerwacje do sprzedaży na Stocku mogą w aplikacji działać w dwóch wariantach:

  1. Pojedyncza rezerwacja na Stocku - gdzie można wykonać rezerwację na proces sprzedaży.

  2. Kolejkowanie rezerwacji (nowość) - gdzie można rezerwacje wykonywać w kolejce i można określić maksymalną liczbę rezerwacji.

W tym artykule omówimy wariant 2.

Konfiguracja

Kolejkowanie rezerwacji można włączyć dowolnie dla poszczególnego salonu, jest to ustawiane w opcjach salonu. Trzeba włączyć ustawienie "Kolejka rezerwacji samochodów" na Stocku. Włączenie ustawienia wymaga odpowiednich uprawnień w aplikacji DealerCRM pozwalających zarządzać ustawieniami salonu. W razie braku uprawnień należy się skontaktować z nami przez Pomoc wskazując nazwę salonu, dla którego opcja ma być włączona.

W konfiguracji można określić:

  • limit rezerwacji na Stocku dla użytkownika, gdzie 0 oznacza brak limitu

  • czas trwania rezerwacji w godzinach

Wyjaśnienie krok po kroku

1. Przejdź na Stock.

2. Wyszukaj lub wybierz pojazd dla którego chcesz wykonać rezerwację klikając w szczegóły jak na obrazku niżej:

3. Po otwarciu strony pojazdu przejdź do zakładki Rezerwacje. W górnej części zobaczysz kolejkę rezerwacji (jeśli już jakieś są). W dolnej części zobaczysz przycisk Zarezerwuj pojazd 48H.

4. Po kliknięciu zostaniesz przeniesiony do okna z wyszukiwarką procesów sprzedaży i Twoją listą procesów dla których możesz dokonać rezerwacji. Aby to zrobić użyj przycisku Zarezerwuj pojazd dla tego klienta.

5. Niedziele oraz dni ustawowo wolne od pracy są pomijane w rezerwacji.

6. Na liście rezerwacji możesz podpiąć auto pod proces, przedłużyć lub anulować rezerwację.

7. Dostęp do anulowania rezerwacji wymaga posiadania uprawnienia: Anulowanie rezerwacji.

Zadania - powiadomienia

Poniższe zadania -powiadomienia pojawiające się po utworzeniu kolejki dla ułatwienia zawierają VIN auta, którego dotyczy zadanie:

  • Twoja rezerwacja pojazdu do sprzedaży jest aktywna.

  • Twoja rezerwacja pojazdu do sprzedaży wygasła.

Rozwiązywanie problemów

W przypadku starszych wersji przeglądarek, jak Internet Explorer. mogą pojawiać się błędy. W takim przypadku ze względów bezpieczeństwa zalecamy aktualizację systemu i przeglądarki do najnowszej możliwej wersji.

W razie dodatkowych problemów prosimy o kontakt przez zakładkę Pomoc.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?