Przejdź do głównej zawartości

RAPORTY - Raport sprzedaży

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 3 miesiące temu

Raport sprzedaży (zakładka Raporty) jest miejscem, w którym użytkownicy z odpowiednimi uprawnieniami (np. kierownicy) mogą analizować portfel zamówień np. pod kątem stanu realizacji wyznaczonych wcześniej celów.

Znajdują się tam wszystkie procesy, w których handlowcy przygotują umowę zamówienia dla klienta.

Ważne!

Oznacza to, że w zestawieniu pojawią się procesy od statusu "Oczekiwanie na skan umowy" wzwyż. Nie będą zatem widoczne te w statusie "W trakcie" oraz "w Opiece (rezygnacja)".

Możesz filtrować dane za pomocą takich filtrów jak:

  • Wyszukiwanie po: wszystkich datach, datach faktury, planowanej dacie sprzedaży, dacie zamówienia, dacie wydania

  • Marce

  • Salonie

  • Rodzaju klienta

  • Handlowcu

  • Formie finansowania

  • Rodzaju ubezpieczenia

  • Statusie faktury

Wskazówka ✔

Po ustawieniu w filtrze "Wyszukaj po" opcji planowanej daty sprzedaży i ustawieniu okresu w filtrze "Zakres dat", w zestawieniu pojawią się procesy mieszczące się w tym zakresie według, ustawionej wcześniej przez handlowców w toku pracy na procesie , deklarowanej daty wydania.

Każdy z procesów będzie oznaczony kolorem w zależności od statusu, w którym się znajduje:

  • Pomarańczowy -> Oczekiwanie na skan umowy

  • Żółty -> W realizacji

  • Fioletowy -> Do wydania

  • Zielony -> Wydany

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?