Przejdź do głównej zawartości

RAPORTY - Raport aktywności

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 4 miesiące temu

Raport aktywności zawiera wszelkie aktywności użytkownika w DealerCRM i pozwala na analizę ilościową działań pracowników. Daje możliwość zweryfikowania tego, co dokładnie robił dany użytkownik w wybranym okresie - jest to podsumowanie jego pracy nawet nie do końca związanej z pozyskiwaniem klienta.

Raport aktywności można znaleźć w zakładce Raporty -> Sprzedaż -> Raport aktywności.

Zawiera on wszystkie aktywności użytkowników, takie jak:

  • Podjęte leady - liczba podjętych leadów (przyjętych, na których został wykonany pierwszy kontakt)

  • Nowi klienci - liczba dodanych klientów

  • Procesy - liczba dodanych procesów

  • Jazdy testowe - liczba dodanych jazd

  • Wyceny pojazdów - liczba przygotowanych wycen

  • Dodane faktury (podpięte do procesu)

  • Zamówienia (wygenerowane umowa plus skan)

  • Wydania (liczone po dodaniu formularza wydania)

  • Oferty - liczba przygotowanych ofert na pojazdy

  • Oferty F&I - liczba przygotowanych ofert F&I

  • Telefony (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "Rozmowa telefoniczna"

  • Spotkania - liczba notatek rodzaju "Spotkanie"

  • Wyjazdy do klientów - liczba notatek rodzaju "Wyjazd do klienta"

  • E-maile (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "Wiadomość e-mail"

  • SMS-y (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "SMS"

  • Inne (formy kontaktu) - liczba notatek rodzaju "Inne (formy kontaktu)"

  • Użyczenia - liczba użyczeń pojazdów

Możesz je filtrować z podziałem na:

  • salony (można wybrać kilka)

  • role (można wybrać kilka)

  • użytkowników (można wybrać kilku)

  • daty (od-do)

Na samym dole pokazuje się również wartość Total, która zlicza wszystkie aktywności według typów.

Sam raport można także eksportować do pliku xlsx.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?