Raport aktywności zawiera wszelkie aktywności użytkownika w DealerCRM i pozwala na analizę ilościową działań pracowników. Daje możliwość zweryfikowania tego, co dokładnie robił dany użytkownik w wybranym okresie - jest to podsumowanie jego pracy nawet nie do końca związanej z pozyskiwaniem klienta.
Raport aktywności można znaleźć w zakładce Raporty -> Sprzedaż -> Raport aktywności.
Zawiera on wszystkie aktywności użytkowników, takie jak:
Podjęte leady - liczba podjętych leadów (przyjętych, na których został wykonany pierwszy kontakt)
Nowi klienci - liczba dodanych klientów
Procesy - liczba dodanych procesów
Jazdy testowe - liczba dodanych jazd
Wyceny pojazdów - liczba przygotowanych wycen
Dodane faktury (podpięte do procesu)
Zamówienia (wygenerowane umowa plus skan)
Wydania (liczone po dodaniu formularza wydania)
Oferty - liczba przygotowanych ofert na pojazdy
Oferty F&I - liczba przygotowanych ofert F&I
Telefony (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "Rozmowa telefoniczna"
Spotkania - liczba notatek rodzaju "Spotkanie"
Wyjazdy do klientów - liczba notatek rodzaju "Wyjazd do klienta"
E-maile (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "Wiadomość e-mail"
SMS-y (również na leadzie) - liczba notatek rodzaju "SMS"
Inne (formy kontaktu) - liczba notatek rodzaju "Inne (formy kontaktu)"
Użyczenia - liczba użyczeń pojazdów
Możesz je filtrować z podziałem na:
salony (można wybrać kilka)
role (można wybrać kilka)
użytkowników (można wybrać kilku)
daty (od-do)
Na samym dole pokazuje się również wartość Total, która zlicza wszystkie aktywności według typów.
Sam raport można także eksportować do pliku xlsx.
