W momencie gdy lead wpada do Skrzynki odbiorczej otrzymuje status "oczekuje" oraz zaczyna się odliczać czas na jego podjęcie. Czas na podjęcie leada jest uzależniony od źródła, z jakiego trafił do Skrzynki odbiorczej.
Ważne!
Czas do podjęcia leada odlicza się tylko w godzinach pracy salonu. Przykładowo, jeśli lead wpadnie do systemu o godzinie 6:00, a salon jest czynny od godziny 8:00 to czas do podjęcia zacznie się odliczać od momentu rozpoczęcia pracy salonu czyli od godziny 8:00. Jeśli salon jest otwarty do 18:00 i o godzinie 16:00 w Skrzynce odbiorczej pojawi się lead ze źródła, dla którego czas na podjęcie to 4 godziny, to czas zatrzyma się o godzinie 18:00 i zacznie odmierzanie ponownie kolejnego dnia wraz z otwarciem salonu.
Po kliknięciu w przycisk w kolumnie "Akcje" (w zależności od poziomu uprawnień) pojawią się dwie możliwości: Podejmij lub Przydziel.
Podejmij - otwiera widok szczegółów leada
Przydziel - pozwala przydzielić leada do wybranego salonu i osoby
Wskazówka ✔
Istnieje również możliwość zbiorowego przydzielania leadów do jednej osoby z widoku Skrzynki odbiorczej. W tym celu zaznacz checkboxy przy wybranych leadach w pierwszej kolumnie tabeli, a następnie po kliknięciu w przycisk Przydziel leady wybierz salon i osobę, do której mają być przydzielone.
Po przydzieleniu leada do użytkownika na jego liście zadań pojawi się powiadomienie o nowym przydzielonym leadzie, a lead w Skrzynce odbiorczej będzie miał status "lead oczekuje na podjęcie". Użytkownik po kliknięciu w zadaniu w ✔wykonaj przejmuje leada i powinien podjąć próbę kontaktu z klientem.
Jeżeli w kolumnie "Akcje" wybierzesz Podejmij, otworzy się szczegółowy widok leada oraz powstanie w nim notatka (1) z informacją, że lead został otworzony.
Jednocześnie w Skrzynce odbiorczej status leada zmieni się na "prowadzony", a w kolumnie "Prowadzi" pojawi się informacja o osobie, która otworzyła lead. Nie jest to jednak wystarczające działanie, aby zatrzymał się czas odliczany do podjęcia leada.
Po otworzeniu podglądu leada są trzy możliwości dalszej pracy: możesz zwrócić leada na giełdę (2), zamknąć leada (3) lub zacząć kontaktowanie leada. Po próbie kontaktu z klientem utwórz na ten temat notatkę i zaplanuj dalsze działanie. W ten sposób lead zostanie prawidłowo podjęty i zatrzyma się czas do jego podjęcia.
Ważne!
Warunkiem zatrzymania odliczania czasu reakcji dla obsługi leada jest dodanie w nim notatki o wykonanym kontakcie.
Utworzenie procesu sprzedaży na podstawie leada (bez uprzedniego dodania w nim notatki) nie spełnia warunku i nie zatrzymuje czasu reakcji.
Jeśli klient nie jest zainteresowany kupnem auta, możesz zamknąć lead. Jeżeli natomiast klient wyraża chęć zakupu możesz utworzyć bezpośrednio z leada proces sprzedaży, używając przycisku Wybierz klienta. W takim wypadku wszystkie informacje z leada pojawią się w utworzonym procesie, a sam lead trafi do Archiwum leadów.
Leady powinny być maksymalnie szybko "usuwane" ze Skrzynki odbiorczej poprzez przekształcenie w proces lub zamknięcie.


