Przejdź do głównej zawartości

LEADY - Raport leadów - omówienie widoku

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Raport leadów znajdziesz pod zakładką Leady w panelu głównym.

Umożliwia on użytkownikom zarządzającym monitorowanie wpływających leadów do skrzynki odbiorczej oraz działań na nich podjętych.

Pozwala on na:

  • analizę liczby leadów w wybranym okresie

  • analizę leadów na podstawie źródeł oraz utm

  • filtrowanie po sekcji, modelu, statusie

  • weryfikację powodów zamknięcia

W tabelce odnajdziesz takie dane jak:

  • ID leada, który jest jednocześnie linkiem do leada

  • data wpłynięcia leadu (data pojawienia w skrzynce odbiorczej leadów)

  • dzień (który dzień w danym miesiącu)

  • tydzień (który tydzień w danym roku)

  • miesiąc (który miesiąc w danym roku)

  • rok (dwucyfrowy zapis roku wpłynięcia leadu)

  • sekcja (np. sprzedaż, serwis, odkup)

  • źródło (nazwa źródła)

  • dostawca (dostawca leada)

  • utm (osobno source, medium, campaign, ich rolą jest szczegółowe oznaczenie kampanii, aby mona było w efektywniejszy sposób filtrować leady)

  • status (status leada w CRM)

  • powód zamknięcia (powód zamknięcia leada)

  • ID procesu sprzedaży (jeśli istnieje), który jest jednocześnie linkiem do tego procesu sprzedaży

  • dealer (nazwa salonu, do którego wpadł (został przydzielony) lead)

  • nazwa klienta (dane klienta, które podał przy wypełnianiu formularza)

  • email (email klienta)

  • telefon (numer telefonu klienta)

  • RODO (czy zgody marketingowe są udzielone)

  • model (model jakim zainteresowany jest klient)

  • osoba przekazująca (dane osoby, która przekazała lead do innej osoby)

  • kto podjął lead (użytkownik, który podjął leada)

  • data podjęcia leadu (data wykonania kontaktu z leadem - notatka po kontakcie, utworzenie procesu sprzedaży)

  • czas oczekiwania na podjęcie (czas od momentu wpłynięcia leada do momentu podjęcia leada)

  • data wpisu do CRM (data utworzenia procesu sprzedaży z leada)

  • handlowiec (dane użytkownika, która prowadzi lead)

  • ostatnia notatka (treść ostatniej notatki dodanej do leada lub jeśli został na podstawie leada utworzony proces - ostatniej notatki dodanej do tego procesu)

  • data ostatniej notatki (data ostatniej notatki dodanej do leada lub jeśli został na podstawie leada utworzony proces - ostatniej notatki dodanej do tego procesu)

  • jazda próbna (data jazdy próbnej w procesie była wykonana jazda próbna)

  • oferta (data wygenerowania oferty jeśli w procesie powiązanym była wygenerowana oferta)

  • zamówienie (data wygenerowania umowy jeśli w procesie powiązanym była wygenerowana umowa)

  • wydanie (data wydania jeśli powiązany proces zakończył się wydaniem)

Korzystając z dostępnych filtrów określ jakie dane chciałbyś zobaczyć w raporcie i kliknij w przycisk Filtruj.

Po prawej stronie znajdziesz kafelki z napisem Lead. Klikając w nie zostaniesz przeniesiony bezpośrednio do widoku danego leada.

Wskazówka ✔

Po kliknięciu bezpośrednio w podkreśloną nazwę kolumny pojawi się opcja sortowania treści malejąco lub rosnąco. Wystarczy kliknąć w widoczną przy nazwie strzałkę.

Raport możesz również wyeksportować do pliku xls za pomocą przycisku Eksportuj.

Ważne!

Na Twój adres mailowy przyjdzie wyeksportowany i spakowany plik. W osobnej wiadomości otrzymasz hasło, by móc rozpakować plik z raportem.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?