Jeśli chcesz zmienić pierwotnie zaplanowany termin wykonania zadania na inny możesz to zrobić za pomocą przełożenia zadania. Istnieją trzy sposoby przekładania zadań w systemie:
z poziomu panelu procesu,
z poziomu zakładki Zadania -> Moja lista zadań,
z poziomu Mojego kalendarza.
1. Aby przełożyć zadanie z poziomu panelu procesu przejdź do wybranego procesu, następnie skorzystaj z opcji przełóż zadanie (ikona kalendarza) widocznej przy zadaniu, które mamy do wykonania:
W kolejnym oknie wskażesz:
nową datę i godzinę rozpoczęcia zadania (lub zaznaczysz opcję "cały dzień")
datę i godzinę zakończenia (o ile nie wskazałeś opcji "cały dzień")
powód przełożenia zadania (do wyboru masz: "brak kontaktu z klientem", "prośba o kontakt w innym terminie" lub "inny" do którego tekstowo będziesz musiał dopisać szczegóły).
Po uzupełnieniu niezbędnych informacji i kliknięciu Przełóż zadanie zostanie przełożone.
2. Przekładanie zadania z poziomu zakładki Zadania -> Moja lista zadań nie różni się niczym od przekładania z panelu procesu oprócz miejsca, z którego inicjujemy przełożenie. Po kliknięciu Przełóż postępujemy według procedury opisanej w punkcie pierwszym.
3. Zadanie możemy również przełożyć znajdując je w zakładce Mój kalendarz. Po kliknięciu w zadanie pojawi się widok szczegółowy, a w nim opcja Przełóż zadanie. Po kliknięciu postępujemy według procedury opisanej w punkcie pierwszym.
Ważne !
Jeżeli nie masz dostępu do zakładki Mój kalendarz możemy go włączyć w Twojej organizacji. W tym celu przekaż osobie zarządzającej prośbę o kontakt z nami w tej sprawie przez zakładkę Pomoc.



