Przejdź do głównej zawartości

ZADANIA - Przekładanie zadań

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

Jeśli chcesz zmienić pierwotnie zaplanowany termin wykonania zadania na inny możesz to zrobić za pomocą przełożenia zadania. Istnieją trzy sposoby przekładania zadań w systemie:

  • z poziomu panelu procesu,

  • z poziomu zakładki Zadania -> Moja lista zadań,

  • z poziomu Mojego kalendarza.

1. Aby przełożyć zadanie z poziomu panelu procesu przejdź do wybranego procesu, następnie skorzystaj z opcji przełóż zadanie (ikona kalendarza) widocznej przy zadaniu, które mamy do wykonania:

W kolejnym oknie wskażesz:

  • nową datę i godzinę rozpoczęcia zadania (lub zaznaczysz opcję "cały dzień")

  • datę i godzinę zakończenia (o ile nie wskazałeś opcji "cały dzień")

  • powód przełożenia zadania (do wyboru masz: "brak kontaktu z klientem", "prośba o kontakt w innym terminie" lub "inny" do którego tekstowo będziesz musiał dopisać szczegóły).

Po uzupełnieniu niezbędnych informacji i kliknięciu Przełóż zadanie zostanie przełożone.

2. Przekładanie zadania z poziomu zakładki Zadania -> Moja lista zadań nie różni się niczym od przekładania z panelu procesu oprócz miejsca, z którego inicjujemy przełożenie. Po kliknięciu Przełóż postępujemy według procedury opisanej w punkcie pierwszym.

3. Zadanie możemy również przełożyć znajdując je w zakładce Mój kalendarz. Po kliknięciu w zadanie pojawi się widok szczegółowy, a w nim opcja Przełóż zadanie. Po kliknięciu postępujemy według procedury opisanej w punkcie pierwszym.

Ważne !

Jeżeli nie masz dostępu do zakładki Mój kalendarz możemy go włączyć w Twojej organizacji. W tym celu przekaż osobie zarządzającej prośbę o kontakt z nami w tej sprawie przez zakładkę Pomoc.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?