Klienci -> Cała sprzedaż jest miejscem, w którym znajdują się wszystkie procesy sprzedaży, jakie zostały dodane od samego początku pracy w systemie DealerCRM.
W tabelce odnajdziesz takie dane jak:
ID procesu
data dodania procesu
salon
handlowiec
imię i nazwisko / nazwę klienta
zainteresowanie (marka i model)
data zaplanowanego (następnego) kontaktu
planowana data zakupu auta
data ostatnio dodanej notatki
status procesu
liczbę znalezionych procesów
Z poziomu listy procesów możesz przejść dalej do:
panelu klienta (klikając na dane klienta)
procesu sprzedaży (klikając na zainteresowanie lub przycisk Przejdź do panelu)
listy zadań zaplanowanych na danym procesie (klikając na datę zaplanowanego kontaktu)
W Całej sprzedaży możesz filtrować dane za pomocą takich filtrów jak:
Rodzaj pojazdu: nowy i używany - kiedy wybierzesz jeden z nich pojawi się filtr Marka
Marka: kiedy wybierzesz markę pojawi się kolejny filtr - Model
Planowana data zakupu
Od-do: biorąc pod uwagę datę ostatniej notatki
Od-do: biorąc pod uwagę datę utworzenia procesu
Status procesu
Salon
Strefy (jeśli są zdefiniowane)
Handlowiec
Data planowanego kontaktu
Kategoria źródła pozyskania: np. telefony, internet, eventy
Źródło pozyskania
Forma kontaktu: email, klient z salonu, rozmowa telefoniczna, wizyta u klienta
Branża, w jakiej pracuje klient (dotyczy klientów z typem Firma lub Jednoosobowa działalność gospodarcza)
Klient flotowy: tak / nie
Zgody marketingowe
Tagi
Wskazówka ✔
Możesz wyeksportować odfiltrowane wyniki do formatu pdf lub xls, klikając w przycisk Eksportuj. Potrzebne jest do tego uprawnienie. Jeśli go nie masz, a chciałbyś je posiadać to skontaktuj się z supportem DealerCRM pod zakładką Pomoc. Prośby o rozszerzenie uprawnień mogą wnosić osoby decyzyjne z danym salonie / organizacji.


