Przejdź do głównej zawartości

KLIENCI- Nowa sprzedaż

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 5 miesiące temu

W celu dodania nowego, obsługiwanego w salonie klienta ("walk-in") przejdź do zakładki Klienci - Nowa sprzedaż.

Wskazówka ✔

Dodawanie klienta na podstawie leada w skrzynce odbiorczej odbywa się inną ścieżką. Zapraszamy do zapoznania się z sekcją Leady.

Wyszukiwarka klienta

System przeniesie Cię do wyszukiwarki klientów. W widoczne pola wprowadź dane klienta.
Im więcej danych wprowadzisz tym dokładniejsze będą wyniki.

Po uzupełnieniu formularza kliknij w przycisk Przeszukaj bazę.

Pojawią się "Wyniki wyszukiwania" z dwóch baz:

  • "Klienci znalezieni w systemie DealerCRM" - klienci dodani już do bazy CRM;

  • "Baza klientów DMS" - klienci znalezieni w bazie DMS, na podstawie których można dodać klienta do bazy CRM;

Ważne !

Warunkiem wyszukiwania w bazie DMS jest wykonana integracja. W razie zainteresowania integracją, zapraszamy do kontaktu przez Pomoc.

Klienci znalezieni w systemie DealerCRM

Jeśli wśród wyników prezentowanych na tej liście znajdziesz swojego klienta, możesz:

1. Klikając w nazwę, przejść do jego panelu, żeby zobaczyć więcej szczegółów i historię pracy

2. Podejrzeć procesy sprzedaży klienta

3. Utworzyć nowy proces sprzedaży dla swojego klienta

Baza klientów DMS

Jeśli znajdziesz dopasowanie na tej liście, możesz dodać klienta na podstawie danych z DMS.
W takim wypadku skorzystaj z przycisku dodaj nowego klienta na podstawie tych danych.

System przeniesie Cię do częściowo uzupełnionego (na podstawie danych z DMS) formularza dodawania nowego klienta.
Uzupełnij pozostałe pola (szczególnie te wymagane - z gwiazdką) i zatwierdź wybierając Dodaj klienta.

Dodawanie nowego klienta

W wypadku, kiedy Twój klient nie został znaleziony w żadnej z baz, dodasz nowego wybierając przycisk Nie znalazłem tego klienta w bazie - chcę dodać nowego klienta.

Uzupełnij formularz dodawania nowego klienta:

  • Pola z gwiazdką są wymagane (obligatoryjne);

  • Pola bez gwiazdki są opcjonalne (fakultatywne);

  • Pola obligatoryjne i fakultatywne mogą różnic się między sobą w zależności od wybranego typu klienta (osoba fizyczna/firma);

Wskazówka ✔

Jeśli nie posiadasz adresu mailowego lub numeru telefonu klienta zaznacz odpowiednio pole wyboru dla "Brak adresu e-mail" lub "Brak telefonu".

Po wypełnieniu formularza zatwierdź wybierając Dodaj klienta.

Ważne !

Dane klienta możesz w każdej chwili edytować korzystając z przycisku Edytuj w panelu klienta lub w sekcji "Informacje o kliencie" w procesie sprzedaży.

W kolejnym kroku system przekieruje Cię do formularza dodawania nowego procesu sprzedaży.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?