W celu dodania nowego, obsługiwanego w salonie klienta ("walk-in") przejdź do zakładki Klienci - Nowa sprzedaż.
Wskazówka ✔
Dodawanie klienta na podstawie leada w skrzynce odbiorczej odbywa się inną ścieżką. Zapraszamy do zapoznania się z sekcją Leady.
Wyszukiwarka klienta
System przeniesie Cię do wyszukiwarki klientów. W widoczne pola wprowadź dane klienta.
Im więcej danych wprowadzisz tym dokładniejsze będą wyniki.
Po uzupełnieniu formularza kliknij w przycisk Przeszukaj bazę.
Pojawią się "Wyniki wyszukiwania" z dwóch baz:
"Klienci znalezieni w systemie DealerCRM" - klienci dodani już do bazy CRM;
"Baza klientów DMS" - klienci znalezieni w bazie DMS, na podstawie których można dodać klienta do bazy CRM;
Ważne !
Warunkiem wyszukiwania w bazie DMS jest wykonana integracja. W razie zainteresowania integracją, zapraszamy do kontaktu przez Pomoc.
Klienci znalezieni w systemie DealerCRM
Jeśli wśród wyników prezentowanych na tej liście znajdziesz swojego klienta, możesz:
1. Klikając w nazwę, przejść do jego panelu, żeby zobaczyć więcej szczegółów i historię pracy
2. Podejrzeć procesy sprzedaży klienta
3. Utworzyć nowy proces sprzedaży dla swojego klienta
Baza klientów DMS
Jeśli znajdziesz dopasowanie na tej liście, możesz dodać klienta na podstawie danych z DMS.
W takim wypadku skorzystaj z przycisku dodaj nowego klienta na podstawie tych danych.
System przeniesie Cię do częściowo uzupełnionego (na podstawie danych z DMS) formularza dodawania nowego klienta.
Uzupełnij pozostałe pola (szczególnie te wymagane - z gwiazdką) i zatwierdź wybierając Dodaj klienta.
Dodawanie nowego klienta
W wypadku, kiedy Twój klient nie został znaleziony w żadnej z baz, dodasz nowego wybierając przycisk Nie znalazłem tego klienta w bazie - chcę dodać nowego klienta.
Uzupełnij formularz dodawania nowego klienta:
Pola z gwiazdką są wymagane (obligatoryjne);
Pola bez gwiazdki są opcjonalne (fakultatywne);
Pola obligatoryjne i fakultatywne mogą różnic się między sobą w zależności od wybranego typu klienta (osoba fizyczna/firma);
Wskazówka ✔
Jeśli nie posiadasz adresu mailowego lub numeru telefonu klienta zaznacz odpowiednio pole wyboru dla "Brak adresu e-mail" lub "Brak telefonu".
Po wypełnieniu formularza zatwierdź wybierając Dodaj klienta.
Ważne !
Dane klienta możesz w każdej chwili edytować korzystając z przycisku Edytuj w panelu klienta lub w sekcji "Informacje o kliencie" w procesie sprzedaży.
W kolejnym kroku system przekieruje Cię do formularza dodawania nowego procesu sprzedaży.




