ID - to identyfikator, czyli nadany numer, dzięki któremu można bardzo szybko znaleźć to czego się szuka np. zadania, klienta, leada.
Numer ID możesz odnaleźć w linku procesu, klienta, leada czy ogłoszenia marketingowego:
Możesz go też odnaleźć w jednej z kolumn zestawienia np. zadań, leadów, procesów:
Lead - zapytanie, które może być przesłane przez klienta za pomocą różnych narzędzi marketingowych np. formularz kontaktowy na stronie dealera, Facebook czy portale ogłoszeniowe i w sposób automatyczny przeniesione do skrzynce odbiorczej leadów. W przypadku kampanii outdoorowych czy zapytań telefonicznych leady możemy dodać także ręcznie, pojedynczo lub pakietowo.
Klient - firma, jednoosobowa działalność lub konsument. Jego dane dodawane są do bazy klientów i na ich podstawie można założyć proces. Jest to pewnego rodzaju kartoteka, gdzie znajdują się informacje o prowadzonych procesach i ich statusie, podpiętych pojazdach czy fakturach.
Proces sprzedaży - miejsce w systemie DealerCRM, gdzie gromadzone są wszelkie dane o sprzedaży konkretnego pojazdu, dodawane notatki, kontakty z klientem oraz pojawiają się zadania dedykowane dla tego właściwego procesu. Dodasz proces za pomocą zakładki Klienci ->Nowa sprzedaż
Zadanie - to czynność, którą należy wykonać w związku z prowadzeniem procesu. Zadanie może być wygenerowane w sposób automatyczny np. Umów datę wydania lub utworzone samodzielnie przez użytkownika/użytkowników systemu.
Zestawienie swoich zadań znajdziesz pod zakładką Zadania -> Moja lista zadań.
Co więcej, zadania dedykowane konkretnemu procesowi są widoczne również w panelu procesu:


