Przejdź do głównej zawartości

PULPIT- Legenda systemu

PULPIT- Legenda systemu

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

ID - to identyfikator, czyli nadany numer, dzięki któremu można bardzo szybko znaleźć to czego się szuka np. zadania, klienta, leada.

Numer ID możesz odnaleźć w linku procesu, klienta, leada czy ogłoszenia marketingowego:

Możesz go też odnaleźć w jednej z kolumn zestawienia np. zadań, leadów, procesów:

Lead - zapytanie, które może być przesłane przez klienta za pomocą różnych narzędzi marketingowych np. formularz kontaktowy na stronie dealera, Facebook czy portale ogłoszeniowe i w sposób automatyczny przeniesione do skrzynce odbiorczej leadów. W przypadku kampanii outdoorowych czy zapytań telefonicznych leady możemy dodać także ręcznie, pojedynczo lub pakietowo.

Klient - firma, jednoosobowa działalność lub konsument. Jego dane dodawane są do bazy klientów i na ich podstawie można założyć proces. Jest to pewnego rodzaju kartoteka, gdzie znajdują się informacje o prowadzonych procesach i ich statusie, podpiętych pojazdach czy fakturach.

Proces sprzedaży - miejsce w systemie DealerCRM, gdzie gromadzone są wszelkie dane o sprzedaży konkretnego pojazdu, dodawane notatki, kontakty z klientem oraz pojawiają się zadania dedykowane dla tego właściwego procesu. Dodasz proces za pomocą zakładki Klienci ->Nowa sprzedaż

Zadanie - to czynność, którą należy wykonać w związku z prowadzeniem procesu. Zadanie może być wygenerowane w sposób automatyczny np. Umów datę wydania lub utworzone samodzielnie przez użytkownika/użytkowników systemu.

Zestawienie swoich zadań znajdziesz pod zakładką Zadania -> Moja lista zadań.

Co więcej, zadania dedykowane konkretnemu procesowi są widoczne również w panelu procesu:

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?