Przejdź do głównej zawartości

PULPIT- Wyznaczanie celów lejka sprzedaży

PULPIT- Wyznaczanie celów lejka sprzedaży

Karolina Marach avatar
Napisane przez Karolina Marach
Zaktualizowano ponad 6 miesiące temu

Funkcja wyznaczania celów lejka sprzedaży jest doskonałym narzędziem do planowania i kontrolowania wyników pracy odnoszących się do kolejnych etapów w lejku.

Aby wyznaczyć cele dla poszczególnych etapów lejka sprzedaży użyj przycisku znajdującego się nad lejkiem Wyznacz cele leja sprzedaży.

Następnie z rozwijanej listy wybierz salon. Pojawi się tabela z nazwiskami sprzedawców przypisanych do tego salonu i polami odnoszącymi się do etapów lejka z podziałem na kolejne miesiące.

Etap, który w lejku widnieje jako "Aktywności" został tutaj rozdzielony na: spotkania, telefony i wyjazdy do klientów. Te trzy pola sumują się w lejku, lecz po skierowaniu kursora na ten etap są widoczne również w podziale na poszczególne kategorie aktywności.

W puste pola wpisz dane liczbowe, które będą stanowić cel na dany miesiąc dla danego pracownika.


Po uzupełnieniu tabeli kliknij Zapisz, aby potwierdzić wprowadzone zmiany.

Na pulpicie w Lejku sprzedaży pojawią się w nawiasach wartości będące celem przeliczonym od pierwszego dnia miesiąca do bieżącego dnia. Stanowi to informację ile powinno być zrobione od początku miesiąca do dzisiaj, aby na koniec miesiąca całościowy cel był zrealizowany na bieżący dzień dla danego salonu lub konkretnego sprzedawcy.

Wskazówka ✔
Użytkownicy z rolą handlowca domyślnie widzą wyłącznie "swój" lejek. Role kierownicze, czy dyrektorskie dają dodatkowe możliwości filtrowania i wybór np. salonu lub konkretnego handlowca.

Więcej informacji jak odczytywać wartości i oznaczenia w lejku znajdziesz w artykule Lejek sprzedaży.

Czy to odpowiedziało na twoje pytanie?